2011. május 30., hétfő

Knife "Exclusive Line" magában foglalja az esetben

Knife "Exclusive Line" magában foglalja az esetben:
Hello Ebayer,

után a születésnapja az én drága feleségem át, ő megkérdezte ezt az ajándékot a reinzustellen ebay.

Mivel már van egy hasonló készülék, szeretnénk eladni ezt a születésnapi ajándékot. Abban a reményben, hogy ez nem a mi kedves öreg néni Jutta. :-)

Mivel fogalmam sincs az árakról ilyen kést, és azt akarja, hogy a belső betegtájékoztató nem egészen a hitem, én is néztem röviden a neten. Mivel kínáljuk magántulajdonban több mint 200 €, ezennel szeretném eladni a 150 €. ;-)

Nem volt még kicsomagolt, és ezért eredeti dobozában.

Tehát, ha Ön keres egy ajándék a baráti kapcsolat, sőt szükség van egy pár szuper éles késsel, észrevesz engem csak annyit ...

A készlet a következőkből áll:
- Konyhai kések
- Cleaver
- Pizza kések
- Carving kés
- Csontozás kés
- Bistro kés
- Sajt kés
- Carving villa
- Bistro Villa
- Élezése
- 6 steak villa és 6 steak kés
Ár: 150 EUR VB